fbpx

Reklama w mediach społecznościowych to podstawa działania w marketingu internetowym. Każdy jednak dąży do ograniczenia kosztów, zwłaszcza kiedy dopiero startujemy z naszym biznesem.

Wszyscy wiedzą, że portale społecznościowe to świetne miejsce na darmową reklamę. Poza standardowym Facebookiem i Twitterem warto zerknąć na mniej popularne strony. Mamy tu G+, linkedin, wykop, intagram. Dzięki tym portalom, nasza reklama w mediach społecznościowych zwiększy swój zasięg. Pozwoli to dotrzeć do kolejnej grupy potencjalnych klientów. Im więcej osób poinformujemy o naszej ofercie, tym większa szansa na znalezienia tych,, do których nasza oferta jest skierowana.  Nikt jednak nie chce tracić całego dnia na prowadzeniu profili na takich portalach.

I tutaj na scenę wkraczają aplikacje takie jak Buffer.

Po krótkiej rejestracji i powiązaniu z nim kont społecznościowych możemy zarządzać każdym profilem z jednego miejsca. Oprócz tego Buffer oferuje opcję planowania treści – możemy w łatwy sposób stworzyć kolejkę postów i ustawić kiedy mają się pojawić na stronie.

Zaś dla ludzi z napiętym grafikiem program zaoferuje też listę proponowanych treści wybranych automatycznie na podstawie naszych zainteresowań. W ten sposób możemy przygotować content na kilka dni. W darmowej wersji Buffer oferuje zarządzanie trzema profilami, dodać do kolejki do 10 postów i udostępnia podstawowe narzędzia analityczne. Pełna wersja kosztuje 10 dolarów miesięcznie lub 102 dolary za cały rok.

Dołącz

Share this post with your friends!